loading...
عکس مدل لباس و بازیگران و مشاهیر
تبلیغات

محسن بازدید : 301 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس ها تصاویر فیلم

مجموعه : اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث روز

خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس

خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت

 

در حادثه ای تاسف بار و تامل برانگیز به گزارش پارس ناز یک پزشک ایذه‌ای بر اثر نبود امکانات و نیروی آموزش دیده آتش‌نشان جلو چشم مردم در آتش سوخت.علت آتش سوزی انفجار بوده است . بر اثر انفجار در طبقه پنجم یک واحد آپارتمانی در این شهر، یک پزشک جوان جان خود را از دست داد.

 

تمام شاهدان حاضر در محل وقوع این حادثه از عدم وجود امکانت و انجام اقدامات مناسب توسط مسئولان امدادرسان خبر داده‌اند.یکی از این شاهدان در گفت‌و‌گو با اشاره به اینکه در پی عدم مراجعه فوری ماموران آتش‌نشانی خودم داوطلبانه برای نجات این دکتر گرفتار در آتش اقدام کردم، اظهار کرد: در هنگام حاضر شدن این ماموران هم عملا کمک شایانی نتوانست صورت بگیرد.

خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی در داشتن تمام امکانات امدادی دچار مشکل و نبود بود، افزود: این زن گرفتار حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش همه می‌رسید.

 

این شهروند ایذه‌ای با اشاره به اینکه در صورت داشتن یک ماسک نیز می‌شد برای جلوگیری از خفگی اقدام کرد، گفت: متاسفانه مامور آتش‌نشانی در هنگام حضور در ساختمان نیز حاضر به ورود به آتش نشد و درخواست‌های من بی‌نتیجه ماند.

 

وی با بیان اینکه مامور آتش‌نشانی لباسش را به من داد و از من خواست تا برای ورود به آتش و نجات این زن گرفتار اقدام کنم، تصریح کرد: متاسفانه عدم داشتن حتی ابتدایی‌ترین مهارت‌ها توسط ماموران آتش‌نشانی باعث مرگ این پزشک شد و مامور حاضر بالا بودن سن خود را دلیلی برای ناتوانی ورود به آتش و نجات دانست.

 

این جوان ایذه‌ای اضافه کرد: نبود شیلنگ به ارتفاع ساختمان و کوتاه بودن پله اضطراری آتش‌نشانی تا حد طبقه دوم چیزی بود که تمام افراد حاضر در این محل به چشم خود دیدند و امیدوارم مسئولان مربوطه به‌جای توجیه، به عدم پیش‌بینی رخ‌ دادن این حادثه و نیازمند شدن به لوازم اضطراری پاسخ دهند.

 

وی با بیان اینکه عملا هیچ اقدامی برای خاموش کردن آتش صورت نگرفت و خود آتش خاموش شد، گفت: این پزشک در جلوی چشم همه جان خود را از دست داد و هیچ مسئول عملیاتی و امدادی حتی گوشه کوچکی از رسالت قسم خورده خود را انجام نداد.

 

در پی رخ‌ دادن این حادثه‌ای که شاید صدها نفر شاهد آن بوده‌اند، مسئولان فوریت‌های ایذه با ابراز بی‌اطلاعی از وقوع این حادثه قصد عدم پاسخ‌گویی را داشته‌اند و در نهایت با پیگیری‌های انجام شده، حاضر به تایید خبر فوت این پزشک شدند.

 

این قبیل حوادث در حالی در این شهرستان روی می‌دهد که در ماه گذشته نیز آتش‌سوزی در طبقه همکف مجتمع تجاری علاالدین باعث سوختن یک مغازه شد و به دلیل کوتاه بودن شیلنگ آتش‌نشانی اهالی مجتمع با گچ و مصالح ساختمانی اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

 

 

اتفاقات ادامه‌دار کم‌کاری آتش‌نشانی «خانم دکتر» جلو چشم مردم و ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940909001471
۱۵ ساعت پیش - «خانم دکتر» جلو چشم مردم و مسئولان سوخت! ... در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش همه می‌رسید.
خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس
www.parsnaz.ir/doctor-alive-fire-fuel.html
۵ ساعت پیش - خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان سوختیک پزشک ایذه‌ای بر اثر نبود امکانات و نیروی آموزش دیده آتش‌نشان جلو چشم مردم در آتش سوختبه گزارش فارس،
خانم دکتر ایذه ای در آتش سوخت + عکس | یک پزشک ایذه ای بر
www.ghatreh.com/news/nn28949354/خانم-دکتر-ایذه-آتش-سوخت-عکس
۲۰ ساعت پیش - «خانم دکتر» جلو چشم مردم و مسئولان سوخت! ... دچار مشکل و نبود بود، افزود: این زن گرفتار حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش نشانی در محل نیز زنده بود ...
خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس
khabarontime.ir/.../خانم-دکتر-زنده-زنده-جلوی-چشم-مردم-و-آتش-نشانی-س...
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-خانم-دکتر-زنده-زنده-جلوی-چشم-مردم-و-آتش-نشانی-سوخت- ... ایذه‌ای-بر-اثر-نبود-امکانات-و-نیروی-آموزش-دیده-آتش‌نشان-جلو-چشم-مردم-در-آتش-سوخت.
دسامبر | 2015 | سایت خبری و سرگرمی
majmababolsar.ir/2015/12/
۵ ساعت پیش - خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس ... ایذه‌ای بر اثر نبود امکانات و نیروی آموزش دیده آتش‌نشان جلو چشم مردم در آتش سوخت.
یک پزشک جوان جلوی چشم مردم و مسئولان سوخت/ صدای ضجه ها ...
www.persianv.com/hadese/316545.php
۶ ساعت پیش - یک پزشک جوان جلوی چشم مردم و مسئولان سوخت/ صدای ضجه ها فریادهای ... پی عدم مراجعه فوری ماموران آتش‌نشانی خودم داوطلبانه برای نجات این دکتر گرفتار در ... وی با بیان اینکه آتش‌نشانی در داشتن تمام امکانات امدادی دچار مشکل و ... شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش همه می‌رسید.
خانم دکتر جلو چشم مردم سوخت! +عکس | خبرخوان ساعت صفر
saatsefr.com/fa/news/655615/خانم-دکتر-جلو-چشم-مردم-سوخت-عکس/
۲ ساعت پیش - بروزترین نتایج زنده معتبرترین لیگ های فوتبال ... «دهن کجی» اوباما به مردم ایران با خرید یک کتاب +عکس ... آتش خانم دکتر جلو چشم مردم سوخت! ... عدم مراجعه فوری ماموران آتش‌نشانی خودم داوطلبانه برای نجات این دکتر گرفتار در آتش ...
- خانم دکتر جلو چشم مردم سوخت! - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../خانم%20دکتر%20جلو%20چشم%20مردم%20سوخت!
۶ ساعت پیش - وي با بيان اينکه آتش‌نشاني در داشتن تمام امکانات امدادي دچار مشکل و ... شدن ماموران آتش‌نشاني در محل نيز زنده بود و صداي فريادهاي کمک‌خواهي وي به ...
خانم دکتر جلو چشم مردم سوخت! :: برترینها - پژواک
pajvak.com/main/article/view/341634/خانم-دکتر-جلو-چشم-مردم-سوخت
۱۰ ساعت پیش - خانم دکتر جلو چشم مردم سوخت! ... دنیای سینما · از ماندن جواد رضویان تا زمان پخش سریال در حاشیه 2 · نرگس محمدی و آزاده زارعی با مار دور گردنشان + عکس ...
اجتماعی » خانم دکتر جلو چشم مردم سوخت! - اخبار - قالب وبلاگ
www.khabar.pichak.net/اجتماعی/خانم_دکتر_جلو_چشم_مردم_سوخت
فزود: این زن گرفتار حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل. ... خبرگزاری فارس: یک پزشک ایذه‌ای بر اثر نبود امکانات و نیروی آموزش دیده آتش‌نشان جلو چشم مردم در آتش سوخت. ... حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش همه می‌رسید. ... عکس: خوشامدگویی اولاند به ابتکار.
پخش زنده - تیتر دان
www.bbcfars.ir/livenews
نوزاد زیبایی که بدون چشم متولد شد! +عکس ... 5 دلیلی که نشان میدهد تخم مرغ لاغر کننده است ... خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان در آتش سوخت! + عکس, نیک صالحی ...
جنجال عطسه مهران مدیری و توهین به کوروش +فیلم | دانلود جدید ...
www.downloadjadidirani.com/.../جنجال-عطسه-مهران-مدیری-و-توهین-به-ک...
۳ ساعت پیش - عکس های سریال در حاشیه مهران مدیری +خلاصه داستان ... پیشین نوشته قبلی: خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس.
خانم دکتری زنده زنده در آتش سوخت!! +عکس | کلینتون
clinton.ir/خانم-دکتری-زنده-زنده-در-آتش-سوخت-عکس/
۱ ساعت پیش - خانم دکتری زنده زنده در آتش. ... بار و تامل برانگیز یک پزشک ایذه‌ای بر اثر نبود امکانات و نیروی آموزش دیده آتش‌نشان جلو چشم مردم در آتش سوخت.
«خانم دکتر» جلو چشم مردم و مسئولان سوخت! - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015121281768736.html
۱۴ ساعت پیش - آکاایران: «خانم دکتر» جلو چشم مردم و مسئولان سوخت! ... وی با بیان اینکه آتش نشانی در داشتن تمام امکانات امدادی دچار مشکل و نبود بود، افزود: این زن گرفتار .... به صلیب کشیدن یک جوان سنی به دست داعش +عکس ..... پخش اخبار زنده.
خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان در آتش سوخت! + عکس
www.bwinnerharbor.com/.../3145445-خانم-دکتر-جلو-چشم-مردم-و-مسئول...
۳ روز پیش - خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان در آتش سوخت! + عکس. ... آتش حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی ...
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
خانم دکتر زنده زنده جلوی چشم مردم و آتش نشانی سوخت + عکس ... پارس ناز یک پزشک ایذه‌ای بر اثر نبود امکانات و نیروی آموزش دیده آتش‌نشان جلو چشم مردم در آتش سوخت.
خبریاب - خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان در آتش سوخت! + عکس
hikhabar.com/news.aspx?id=374328
۳ روز پیش - خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان در آتش سوخت! + عکس. ... آتش حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی ...
یک پزشک جلوی چشم مردم و مسئولان سوخت - گیلان آنلاین
guilanbarkhat.ir/index.php?mod=content&met=content_more&id...
۱۸ ساعت پیش - ... مراجعه فوری ماموران آتش‌نشانی خودم داوطلبانه برای نجات این دکتر گرفتار در ... وی با بیان اینکه آتش‌نشانی در داشتن تمام امکانات امدادی دچار مشکل و نبود بود، افزود: این زن گرفتار حتی در زمان حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به .... عکس/ کیک مجلل و سینمایی خانم بازیگر.
عصر ايران
www.asriran.com/
ترکیه جسد خلبان روسیه را با "احترام" تحویل داد (+عکس) ..... آتش سوزی در مجتمع کامپیوتر تهران (عکس) ... تیم آنالیز نود در این برنامه با آنالیز آن بازی نشان داد که چقدر ایران شانس آورده که توانسته بازی 2-0 را 2-2 کند. ..... 30 ویژگی "جامعه زنده" ... دو نکته کمتر گفته شده درباره دکتر فاطمی ... یک پزشک جلوی چشم مردم و مسئولان سوخت.
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس حوادث
vista.ir/live/service/51/1/حوادث
... 11:45 -نوزاد "زنده به گور شده" از مرگ نجات یافت / جام نیوز · 11:16 -بخاری نفتی مدرسه روستایی آتش گرفت/ دانش آموزان در حال درس خواندن بودند / جام نیوز ... 10:28 -یک پزشک جوان جلوی چشم مردم و مسئولان سوخت/ صدای ضجه ها فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش… .... 09/09 -خانم دکتر بی تجربه، باعث مرگ دختر جوان شد +تصاویر / جام نیوز ...
خانم دکتر ایذه ای در آتش سوخت + عکس تک دختر - سایت ...
takdokhtar.ir/2015/11/خانم-دکتر-ایذه-ای-در-آتش-سوخت-عکس.../.html
یکی از این شاهدان با اشاره به اینکه در پی عدم مراجعه فوری ماموران آتش‌نشانی خودم ... ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش همه می‌رسید. ... آتش صورت نگرفت و خود آتش خاموش شد، گفت: این پزشک در جلوی چشم همه جان خود ... لطفا نظرات خود را درباره خانم دکتر ایذه ای در آتش سوخت + عکس با ما درمیان بگذارید.
تصویر یک معجزه در آمریکا:نجات یک نوزاد زنده به گور شده
life.shafaqna.com/FA/34506
۱ روز پیش - تصویر یک معجزه در آمریکا:نجات یک نوزاد زنده به گور شده. ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. .... خانم دکتر جلو چشم مردم و مسئولان در آتش سوخت!
مردم نمایندگان مدرس‌گونه را در انتخابات مجلس امسال انتخاب کنند
feedgah.ir/item/16/208392/مردم-نمایندگان-مدرس-گونه-را-در-انتخابات/
۲ -اصل شناسنامه عکسدار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن ۳ -عکس جدید ۴ × ۳ ده قطعه (ترجیحا با ... «خانم دکتر» ایذه‌ای جلو چشم مردم و مسئولان سوخت! ... حاضر شدن ماموران آتش‌نشانی در محل نیز زنده بود و صدای فریادهای کمک‌خواهی وی به گوش همه می‌رسید.
سايت خبری تحلیلی شفاف
shafaf.ir/
20 درصد از مخاطبان شفاف ناآگاهی مردم را دلیل شکست کمپین خودرویی دانستند/ چرا کمپین" نه به ... گفت و گوی تفصیلی شفاف با دکتر بیات درباره مشکلات جوانان: ... هر دو طرف مختارند، حق انتخاب دارند و می توانند با چشم و گوش باز فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند. ..... سارق زنده در شومینه سوخت ... ویشکا آسایش در دهانه آتش فشان +عکس ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 895
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,076
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 31,303
  • بازدید کلی : 564,784